Myymisen jalo taito

myyntimies.jpg

Automainonnan maailmassa puhaltavat uudet tuulet. Markkinoinnin painopiste siirtyy jatkuvasti enemmän kohti internettiä, television ja muiden mainontakanavien vähentäessä samalla osuuttaan. Tietenkien lehdissä ja TV:ssä mainontaa on vielä paljon enemmän kuin netissä, mutta netin osuus kasvaa kohisten. Monet autoyhtiöt panostavat ihailtavan paljon mainossivuihinsa. Otetaan muutama esimerkki.

  • Qashqai games. Nissanin uuden katumaasturin sivuilla esitellään kokonaan uusi laji, joka on periaatteessa maasturilla skeittailua. Sivun videoista käy ilmi, ettei kyseisiä temppuja pysty kuin Qashqailla tekemään ja myös se, ettei temppuja oikeastaan kannata kokeilla ollenkaan. Kivat sivut joka tapauksessa.
  • DEF MINI Records. Minin Amerikan julkaisua varten tehdyt levy-yhtiö sivut. Sivulla on kappaleita ja musiikkivideoita, jotka ovat varta vasten Miniä silmällä pitäen tehtyjä. Kappaleet kertovatkin niin Minin menestyksestä EURO NCAP-testeissä kuin Run flat- renkaista. Kannattaa ehdottomasti tsekata poikabändi N-CAPin So Many Stars-hitti.
  • Hammer & Coop. Edelleen Mini-mainontaa. Sivut spoffaavat tulevaa leffaa, jota ei ilmeisesti kyllä ole tulossa. Sivuilla voi kuitenkin luoda mm. oman toiminta sankarinimen. ”Mindhunter Hurricane” kuittaa.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s


%d bloggers like this: