Joka nurkasta raapiva

Mercedes-Benzin uudessa 4MATIC-nelivetojärjestelmää mainostavassa mainokessa on ”TupuHupuLupu”-mainen meininki. Muutenkin mainos on hienosti toteutettu ja se erottuu varmasti edukseen automainonnan maailmassa, jossa vallitseva trendi on muiden merkkien heikkouksien esiin tuominen. Tämä mainos tosin varmaan jää vain saksalaisten huviksi.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s


%d bloggers like this: